Tuesday, September 25, 2018

BBM3410/18: BIODATA

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua. 
Dan hai semuanya! ❤



Moga sihat sentiasa semuanya. ☺
Ingin saya kenalkan empu diri ini  iaitu Fatimah Zaharah binti Rejab. Berusia 23 tahun dan berasal dari Sik, Kedah. Ketika saya menulis catatan ini, saya merupakan pelajar tahun akhir bagi kursus Bacelor Sastera (Bahasa dan Lingusitik Melayu). Saya merupakan anak bongsu dari 7 adik-beradik. Ayah telah meninggal dunia ketika saya berusia 5 tahun. Dari usia 5 tahun saya di besarkan oleh ibu yang bekerja sebagai penoreh getah dan pekebun. Kehidupan saya selama ini hanyalah sederhana sahaja. Itulah serba sedikit pengenalan tentang diri ini. 
Tujuan saya membuat blog ini adalah untuk mendedikasikan perjalanan saya dalam mengharungi diri sebagai seorang pelajar tahun akhir di Universiti Putra Malaysia.  





No comments:

Post a Comment